Szerelmes sms gyűjtemény oldal

Oldalunkon az összes létező szerelmes sms-t megtalálhatod, többszáz szerelmes sms közül keresheted ki azt amelyik Neked a legjobban tetszik!Gyakorlatilag ez az oldal azért jött össze, mert őrjítően sok szerelmes sms-t tároló weboldal létezik már, de egyiksem annyira összefogó és egyiksem tárolja az összes hazai forgalomban lévő szerelmes smst. Ha fizetni akarsz a szerelmes sms szövegekért, akkor nyugodtan bezárhatod ezt az oldalt!

2008. december 4., csütörtök

Szerelmes smsek 3

A legromantikusabb, legforróbb szerelmes sms gyűjtemény, blog formában. Gyere és küldj azonnal egy szerelmes sms-t a kedvesednek, párodnak!


Szerelmes sms 1.

Lehet, hogy a világnak csak egy valaki vagy, de egy valakinek te vagy a világ.


Szerelmes sms 2.

Mikor ezt az sms-t olvasni kezded, a küldője szívesen megfogná a segged. Mosolyodból ítélve tetszik az ötlet, kipróbálhatnánk egy kicsivel többet?


Szerelmes sms 3.

Itt állok én e kerge hős, kabátom vízlepergetős. A szmájli számra ráfagyott, ha nem szeretsz hát ne szeress, ez itt csak egy teszt sms, hogy nyomkodom tehát vagyok.


Szerelmes sms 4.

Nem akarok nagyzólni, de el kell,hogy mondjam, én vagyok a leggazdagabb hölgy a világon! És, hogy miért? Mert a világ legdrágább fiúja az enyém!


Szerelmes sms 5.

Szeretek a szemedbe nézni, megőrülök ha rámnézel. Szeretem, ha megölelhetlek, imádom ha megölelsz. Szeretlek megcsókolni, elolvadok, ha megcsókolsz. Felesleges tovább folytatnom,mert mindent szeretek benned és mindennél jobban szeretlek!

Nincsenek megjegyzések: